Χθες ξημερώματα ώρα Ελλάδας, ολοκληρώθηκε η 12η τελετή των Game Awards στο Peacock Theater του Λος Άντζελες, με παρουσιαστή τον Geoff Keighley — μια από τις πιο πολυαναμενόμενες βραδιές για την κοινότητα του gaming, γεμάτη βραβεύσεις, μεγάλα trailer και ανακοινώσεις νέων παιχνιδιών.
Μεγάλος νικητής: Clair Obscur: Expedition 33
Το Clair Obscur: Expedition 33, ένα σχετικά μικρό/εναλλακτικό RPG, ήταν το μεγάλο φαβορί της βραδιάς, κερδίζοντας Game of the Year και συνολικά 9 βραβεία σε πολλές κορυφαίες κατηγορίες — από καλλιτεχνική διεύθυνση και αφήγηση μέχρι καλύτερη ανεξάρτητη παραγωγή.
Τα βραβεία της βραδιάς δείχνουν πως αυτή η χρονιά ήταν ιδιαίτερα … πλούσια σε indie και δημιουργικά projects, με τίτλους μικρότερων ομάδων να κερδίζουν μεγάλο κοινό και κρίση.
Άλλα σημαντικά βραβεία που ξεχώρισαν
Best Action Game: Hades II
Best Action/Adventure: Hollow Knight: Silksong
Best Mobile Game: Umamusume: Pretty Derby
Best Multiplayer Game: Arc Raiders
Most Anticipated Game: Grand Theft Auto VI
Best Adaptation: The Last of Us: Season 2 (σε κάποιες λίστες)
Και πολλά ακόμα βραβεία για esports, performance, και δημιουργικά στοιχεία του gaming.
Μεγάλες ανακοινώσεις και trailers
Όπως κάθε χρόνο, πέρα από τα βραβεία, η τελετή περιείχε πολλά και νέα trailer για μελλοντικά παιχνίδια, με τίτλους που συζητήθηκαν έντονα:
Νέο Divinity από την Larian Studio
Δύο νέα Star Wars projects (συμπ. Fate of the Old Republic)
Νέο Tomb Raider remake & sequel
Resident Evil Requiem και άλλα ενδιαφέροντα IPs
Αυτά τα αποκαλυπτήρια έδωσαν μια πρώτη γεύση από το gaming του 2026 και μετά, προσφέροντας υλικό που συζητήθηκε αμέσως στα social media και μεταξύ των παικτών.
Κοινή αίσθηση από την κοινότητα
Οι αντιδράσεις ήταν μικτές: πολλοί χαιρέτισαν την επιτυχία των indie τίτλων και τις νέες ιδέες, ενώ άλλοι σχολίασαν ότι τα reveals ήταν λιγότερο εντυπωσιακά από άλλες χρονιές.

